Grön Ungdom på Almedalsveckan !


Jag hoppas att alla har hunnit se detta förtjusande mejl som skickats ut till oss alla medlemmar i Grön Ungdom på facebook! Om inte, här är en extra kopia:
Grön Ungdom att erbjuder dig och andra medlemmar möjlighet att åka till Almedalsveckan för att inspireras, samla kunskap och hänga med andra politiskt intresserade.... Vi har hyrt in oss på en skola i Visby där det erbjuds golvförläggning och förbeställt båtbiljetter tur och retur Nynäshamn-Visby. Sovplats och båtresa kan bli din för endast 500 kronor, resa till och från Nynäshamn samt mat får du stå för själv. Vi har 30 platser och det är först till kvarn som gäller!

Almedalsveckan kallas i folkmun för Politikerveckan. Det är en vecka sprängfylld med seminarier, tal av partiledarna, debatter, diskussioner, mingel och kaffe-drickande. Den fjärde juli drar det hela igång och pågår till den elfte juli då veckan avslutas med De grönas dag.

Mer info och anmälan: http://gronungdom.se/politik/kalendarium/groen-ungdom-i-almedalen


Har du frågor så tveka inte att kontakta mig.

Vi ses!

Mikaela Persson
ansvarig för Grön Ungdom på Almedalsveckan
0738-501694
[email protected]



Almedalsveckan i Visby är något alldeles extra, detta bara måste man nästan uppleva åtminstone en gång i livet! Det ligger iallafall överst på min att-göra-innan-jag-dör-lista och jag lovar att du inte blir besviken, vi ses där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0